Tarkoituksena toteuttaa laadukkaita ratkaisuja yritysten lyhytvideo, ja valokuva tarpeisiin. 
Video on todella helppo tapa kertoa katsojalle tarina. Tarina voi kertoa yrityksestä, tapahtumasta, tuotteesta, palvelusta tai vaikkapa asiakaskokemuksesta. Toisin sanoen ainoastaan mielikuvitus on rajana mihin kaikkeen video taipuu. Me haluamme tehdä videotuotannosta asiakkaillemme mahdollisimman helppoa, kuitenkin niin että lopputulos olisi aina asiakkaansa näköinen! 
Yleensä työstämisprosessi käynnistyy tilaajan halusta saada video omasta liiketoiminnastaan. Tämän jälkeen alkaa ideointivaihe, jossa mietitään keskeinen sanoma, kohdeyleisö, julkaisualusta ja aikataulu jossa videota lähdetään toteuttamaan. Tyypillisesti ideoinnissa ja kuvaamisessa mukana on asiakkaan organisaation edustaja, sillä hän tuntee parhaiten alan. Hinta-arvio määräytyy aina suhteessa käytettävään aikaan, mikä määritellään suunnitteluvaiheessa.​​​​​​​
Näin syntyy tyypillisesti esimerkiksi tuote-, tai palvelun esittelyvideo, johon käytettävä kokonaisaika on 10-15 tuntia:
1. Käsikirjoitus ja suunnittelu, 1/4 kokonaisajasta
2. Kuvaaminen, 1/4 kokonaisajasta
3. Editoiminen, 2/4 kokonaisajasta

Monissa tapauksissa lyhyen videon kuvaukset saadaan mahdutetuksi hyvin yhdelle päivälle, mutta tarvittaessa kuvauspäiviä ja paikkoja voidaan lisätä. Olen huomannut todella tärkeäksi oman persoonan esille tuomisen kameran takaa. Kun työskennellään tilanteissa, joissa videolla esiintyjä saattaa olla ensimmäistä kertaa kuvattavana videolla, tulisi tilanteen olla mahdollisimman rento. Hyvä olisi myös muistaa, ettei videolle puhuttaessa kaiken todellakaan tarvitse mennä kerralla purkkiin, ja ottoja voidaan kuvata monesti!
 Valmis video palautetaan asiakkaalle sähköisesti linkillä, josta se on helposti ladattavissa tiedostona. Näin video on valmis julkaistavaksi. Näppärää!
Tämä uratarinavideo toteutettiin Fimpec Oy:lle heidän rekrytointikampanjansa yhteyteen. 
Aftermovie
 Aftermovie on video jolle halutaan kiteyttää tapahtuman parhaimmat fiilikset. Katsoja pystyy näin ollen palaamaan aina ajassa taaksepäin tapahtuman parhaimpiin hetkiin. Tapahtumanjärjestäjä voi myös käyttää koostetta tulevan tapahtuman uudelleen markkinoinnissa! 

Ravintola Popotille toteutettu aftermovie video heillä järjestetystä iltapäivätapahtumasta.

Back to Top